- TÜBİTAK-2237-A (ÖĞR. GÖR. DR. HÜSEYİN İPEK)
- 2237-A ETKİNLİK DUYURUSU
- DİJİTAL LİDERLİK EĞİTİMİ: DİJİTAL DÖNÜŞÜM, DİJİTAL İŞ MODELLERİ VE LİDERLİKTE GELECEĞİN GÜCÜ KURSU
- TÜBİTAK 2237A KAPSAMINDA "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ İÇİN İHTİSAS ODAĞINDA TÜBİTAK 2209 PROJELERİNİN NİTELİĞİNİN ARTTIRILMASI-II EĞİTİMİ
- ULUSLARARASI KARADENİZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
- KONYA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ TÜBİTAK 2237-B PROJE YAZMA EĞİTİMİ
- 2. ULUSLARARASI KENTSEL VE BÖLGESEL KALKINMA SEMPOZYUMU
- BARTIN ÜNİVERSİTESİ İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
- 3RD EURASİAN CONFERENCE OF HUMAN-COMPUTER INTERACTİON (HCI-E 2024)
- DİSİPLİNLERARASI AKADEMİ VE SEKTÖR ÇALIŞMALARI SEMPOZYUMU
- İKLİM DAYANIKLILIĞI: UYUM STRATEJİLERİ VE ÖNLEMLER SEMPOZYUMU
- DİJİTAL MONOLOG ULUSAL ÇEVRİMİÇİ KARMA SERGİ
- 34. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ
- AKREDİTASYONUN YARARLARININ BELİRLENMESİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
- JEAN MONNET BURS PROGRAMI 2025¬2026 AKADEMİK YILI DUYURUSU
- ICP-MS VE XRF ANALİZLERİ HAKKINDA BİLGİLENDİRME
- TÜBİTAK 2237-A DESTEKLEME PROGRAMI
- DEPREM, KENTSEL DÖNÜŞÜM VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞTAYI
- 11. İNOVASYON YARIŞMASI
- FLORYA CHRONİCLES OF POLİTİCAL ECONOMY EKİM MAKALE ÇAĞRISI